Якщо ви хоч раз запускали платну рекламу свого сайту в Google, то вас, напевно, цікавило, як формується ціна на контекстну рекламу та чи варто вкладатися у просування у такий спосіб. Якщо звернутися з цими питаннями до PPC-фахівця, найчастіше можна почути у відповідь розмиті фрази типу: «складно сказати», «все залежить від ситуації на ринку» тощо. Стає зрозуміло, що вартість такого просування коливається під впливом багатьох факторів. Пропонуємо поговорити про розцінки на платне просування у пошуку та про те, як формуються ціни на запуск та ведення контекстної реклами в нашій компанії.
Контекстна реклама: як формуються ціни
Ціна реклами Гугл в Україні залежить від багатьох факторів: сфери діяльності, конкуренції, географії рекламної кампанії, релевантності ключових запитів, часу показу оголошень та інших показників.
У Google Ads діє принцип аукціону: ціни на клік залежать від того, скільки за нього готові платити. Оскільки на сторінці видачі обмежена кількість рекламних місць, висока конкуренція у ніші може призвести до великих витрат.
Тематика оголошень безпосередньо не впливає на вартість реклами на першій сторінці Google, оскільки в системі немає переваг щодо того, що саме ви просуваєте — дорогі смартфони чи канцелярські товари перед початком навчального року. Знову ж таки, багато залежить від рівня попиту та наявності пропозицій. Наприклад, у перші кілька місяців після початку повномасштабного вторгнення практично у всіх нішах спостерігалося падіння цін на рекламне просування у пошуку. Ті компанії, які знайшли сили вийти на ринок зі своїми пропозиціями, змогли знайти нових покупців.
Важливим елементом таргетингу є добір ключових слів. Налаштування кампанії на комерційні запити ВЧ може призвести до перевитрати бюджету. Дешевше коштують кліки на інформаційні запити, тому що вони приводять користувачів, які поки не готові до покупки, але можуть бути зацікавлені у вашій пропозиції.
Ще одним важливим фактором є якість оголошення та його клікабельність. Чим вищі ці параметри, тим нижчими будуть ціни на показ.
Знання того, як розраховується вартість реклами в Google, допоможе ефективніше керувати своїми витратами залежно від цілей кампанії.
Що вибрати — плату за клік або за показ
Вартість контекстної реклами на місяць багато в чому залежить від того, яку модель оплати вибрано в налаштуваннях — за клік або показ.
Що означає плата за клік
PPC або pay-per-click — це вид оплати, в якому рекламодавці платять тільки в тому випадку, якщо на оголошення дійсно натискають. По суті, це метод «купівлі» відвідувань сайту на додаток до органічного трафіку. Ця модель оплати має дві головні переваги: передбачуваність витрат, пов'язана з легкістю розрахунку, та миттєве зростання відвідуваності за рахунок залучення нових клієнтів.
Такий спосіб оплати найкраще показав себе для запуску кампаній нових продуктів, виходу на нові рекламні майданчики, ремаркетингу.
Погодьтеся, що відвідування сайту коштує більше, ніж ви заплатите за перехід на нього. Але постає питання, чи буде конверсія. Багато залежить від того, наскільки точно вибрані ключові слова, як організовані кампанії та групи оголошень, наскільки якісно підготовлені посадкові сторінки. Якщо кампанія працює як слід, то й віддача від рекламних витрат (ROAS) має бути високою. Основний мінус РРС-моделі — це висока вартість кліку у багатьох нішах.
Що таке плата за покази
Плата за покази, або CPM (Cost Per Mille), — це модель контекстної реклами, в якій рекламодавець платить за тисячу показів його оголошення. На відміну від попередньої моделі, в CPM він оплачує вже сам факт демонстрації пропозиції користувачам. Простіше кажучи, ви сплачуєте за видимість вашого оголошення, а не за взаємодію з ним. При цьому не враховується, що людина могла не звернути на неї увагу. Найчастіше вибирають пакети за 1000 показів, але ціни залежать від рівня конкуренції та тематики ніші.
Такий підхід вигідний тим, хто прагне широкого охоплення ЦА та збільшення впізнаваності бренду. Але чекати на високі конверсії не варто. CPM особливо підходить для просування у тематичних блогах, групах у соцмережах із високою активністю, іміджевої реклами. Однак, щоб досягти максимального ефекту від такої кампанії, важливо правильно вибрати цільову аудиторію та майданчики для розміщення.
Що краще – плата за показ чи за клік
Давайте порахуємо на двох гіпотетичних прикладах, щоб зрозуміти, що вигідніше — плата за клік (РРС) або показ (CPM).
Приклад №1
За добу було зафіксовано 20 000 показів і 15 кліків.
При виборі моделі РРС ціна кліка в ніші — $0,5. У результаті за таку кількість показів та кліків рекламодавець заплатить $7,5 (15 кліків × $0,5/клік).
А якщо було обрано оплату за показ, тоді вартість буде іншою. Допустимо, ціна за 1000 показів становить $1. Тоді вартість просування за добу дорівнюватиме $20. Розраховується за формулою:
(20 000 показів / 1000) × $1 = $20.
Так що в цьому випадку вигідніше вибрати оплату за клік, оскільки витрати становитимуть $7,5 замість $20.
Приклад №2
За добу було 15 000 показів та 500 кліків.
Якщо припустити, що вартість кліку буде такою самою — $0,5, то ціна контекстної реклами Google за добу складе: 500 кліків × $0,5/клік = $250.
Припустимо, що вартість 1000 показів при CPM також становить $1. Тоді рекламодавець заплатить $15. Сума розраховується так:
(15 000 показів / 1000) × $1 = $15
У другому випадку набагато вигідніше використовувати модель CPM, оскільки витрати становитимуть $15 проти $250 при використанні РРС.
Ці приклади показують, що вибір між РРС та CPM повинен ґрунтуватися на конкретних результатах рекламної кампанії, співвідношенні показів та кліків, та вартості кожного з цих параметрів. Для кампаній, націлених на конкретні дії чи результати, РРС-оплата може бути ефективнішою. У випадках, коли важливі охоплення та обізнаність, краще CPM.
План роботи із запуску контекстної реклами
Крім того, що ми з вами вивчаємо, скільки коштує контекстна реклама, важливо детально розібратися в процесі налаштування. Уявна простота роботи в рекламному кабінеті призводить до того, що багато хто вирішує запустити кампанії самостійно. В результаті відчутного зростання конверсій немає, а бюджет уже витрачено.
Щоб уникнути цього, ми радимо звернутися до послуг digital-агентств, де фахівці мають досвід та знаються на нюансах роботи в кожній з ніш. Вони обов'язково дотримуються такого плану.
Побудова портрету цільової аудиторії
Перший крок: фахівці з'ясовують, хто має побачити ваше оголошення. Якщо поставлена мета знизити вартість контекстної реклами, вони формуватимуть групи аудиторій на основі кількох важливих факторів:
- інтересів користувачів;
- соціального статусу, місця проживання, статі;
- намірів. Це одна з важливих ознак того, що люди розглядають можливість здійснення покупки.
Також часто намагаються націлюватися на потенційних клієнтів, які вже мали досвід взаємодії із брендом та налаштовують кампанії ремаркетингу.
Якщо ви працюєте самостійно, тоді маєте проаналізувати, що найкраще працює для ваших потенційних клієнтів, та вказати майданчики, на яких з'являтиметься оголошення. Зважайте на демографічні характеристики. Наприклад, є товари, орієнтовані на певний вік. Це може бути антивіковий крем, рекламу якого необов'язково бачити покупцям молодше 40 років.
Розробка стратегії просування
На цьому етапі важливо визначити чіткі цілі та скласти план, яким чином їх досягти. Під час розробки стратегії зазвичай враховують доступні ресурси, позиції компанії на ринку, особливо у порівнянні з конкурентами.
Щоб ціна на контекстну рекламу для сайту не була надхмарною, варто визначити тип рекламної кампанії: пошукові оголошення, медійна реклама, торгові кампанії або відеореклама. Потім фахівці обирають основний меседж, з яким бренд вийде до клієнта, після чого планують обсяг та тривалість просування. Насамкінець визначають бюджет рекламної кампанії.
Налаштування рекламної кампанії
Все починається з налаштування параметрів у рекламному кабінеті. Після того, як усі роботи будуть виконані, відбувається безпосередній запуск кампаній. Але це не кінець. Для досягнення повноцінного успіху РК потрібно забезпечити регулярне відстеження її ефективності. Це дозволить вчасно скоригувати стратегію (якщо це потрібно). У нашій агенції у вартість налаштування контекстної реклами входить також регулярний моніторинг та коригування показників.
Вибираємо тип рекламної кампанії
Ціна налаштування контекстної реклами залежить не тільки від конкуренції у ніші, а й від того, який тип просування обраний. У Google Ads можна запустити такі кампанії:
- текстові оголошення у результатах пошуку. Користувачі бачать таку рекламу в Google, коли набирають певні ключові слова у рядку пошуку. В результаті вони отримують релевантну відповідь на запит, а рекламодавець — потенційного клієнта, який бажає придбати товар або послугу;
- медійні оголошення. У цьому випадку для просування товарів та послуг використовуються статичні та динамічні банери, розміщені на вебсайтах контекстно-медійної мережі Google. Ефективність поширення залежить від таргетингу;
- відеореклама. Фахівці забезпечують показ рекламного ролика користувачам до або під час перегляду ними відео на YouTube та інших стрімінгових платформах. Часто використовується як ремаркетинг;
- торгова реклама. Для запуску потрібно працювати в акаунті Google Merchant Center та Google Shopping. Крім текстового оголошення потенційний покупець побачить фотографію товару та його ціну, назву магазину та іншу інформацію у блоці «Покупки»;
- у мобільних додатках. Перевага таких кампаній в тому, що оголошення будуть показані у пошуку, КМС, на YouTube та в Google Play;
- локальні кампанії. Їх принцип дозволяє показувати оголошення тим користувачам, які знаходяться поряд із фізичними точками продажу. Оголошення будуть відображені в Google Картах, контекстно-медійній мережі, YouTube та пошуку.
Сьогодні при запуску багатьох видів використовуються можливості штучного інтелекту, що робить їх ефективнішими при доречному поєднанні автоматичних та ручних налаштувань.
Чи можна вплинути на вартість контекстної реклами
Запитуючи, скільки коштує реклама в гуглі, одразу напрошується ще одне питання: чи можна щось зробити, щоб ціна за просування зменшилася. Наш досвід свідчить, що це можливо.
Як керувати рекламним бюджетом
Ідея контролю над витратами — невіддільна частина управління у маркетингу. Бюджет на рекламу, як і будь-яка інша частина плану, не висічено на камені. Це живий показник, який потрібно постійно переглядати.
Перш за все створіть базову лінію або орієнтир для бюджету. Тобто ви повинні зафіксувати заплановані витрати, щоб вам було з чим порівнювати. Не зробивши цього кроку, ви ризикуєте перевитратити свої кошти.
Це не означає, що витрати варто «заморозити». Швидше такі орієнтири є сигналом до того, що коли ви спостерігаєте перевитрату, необхідно скоригувати масштаб кампанії або графік показів.
У рекламних системах Google передбачено три способи контролю бюджету:
- без будь-яких обмежень, при цьому оголошення показуються цілодобово;
- задається денний ліміт бюджету, і коли його вичерпано, реклама перестає показуватися;
- оголошення відображаються у певні часові відтинки, і бюджет витрачається рівномірно.
На початковому етапі рекомендується вибрати другий варіант. Згодом результати кампанії слід аналізувати та вносити зміни.
Як коригувати ставки
Регулювання ставок у контекстній рекламі є важливою частиною управління кампаніями. Ставки можуть регулюватися залежно від часу доби, дня тижня, географічного положення, типу пристрою користувача. Наприклад, якщо аналіз даних показує, що у певні години чи дні відбувається більше конверсій, ставки можна підвищити у ці періоди.
Наприклад, відвідуваність сайту компанії, що працює у В2В-сфері, зростає у будні, особливо в робочий час, а у вихідні трафік знижується. У такому разі варто збільшити ставки для показу у певний час, а в решту — зменшити.
Коригування ставок потребує постійного аналізу та тестування для визначення оптимальних параметрів для кожної кампанії. Це дозволяє досягти максимальних результатів за мінімальних витрат.
Методи збільшення результативності контекстної реклами
Професійне налаштування та ведення контекстної реклами суттєво відрізняються від аматорської. Фахівець чітко знає, на які фактори він може вплинути, а які варто врахувати чи підлаштуватися під них.
Що потрібно знати про зовнішні фактори
Ці параметри можуть серйозно вплинути на результат. До зовнішніх факторів належать:
- тенденції ринку загалом;
- поведінка конкурентів;
- зміни в алгоритмах пошукових систем;
- сезонні коливання попиту.
Наприклад, посилення конкуренції за певними ключами може призвести до збільшення вартості кліку. Сезонність впливає на інтереси та поведінку ЦА, що необхідно враховувати під час планування кампаній та бюджетів. Апдейти алгоритмів можуть вплинути на видимість та ефективність оголошень. Фахівці постійно аналізують зовнішнє середовище та адаптують свої стратегії, щоб залишатися конкурентоспроможними та домагатися максимальної віддачі від інвестицій у рекламу.
Як працювати з внутрішніми факторами
До внутрішніх факторів, що впливають на ефективність просування, відносяться елементи, які рекламодавець може контролювати та оптимізувати. Йдеться про такі параметри:
- якість та релевантність рекламних матеріалів;
- структура кампаній;
- вибір та налаштування цільової аудиторії;
- точність та повнота зібраної статистики за проєктом, глибина аналізу отриманих даних;
- ефективність сторінок, куди потрапляють користувачі.
Фахівець, який має досвід, може ефективно коригувати ставки та керувати бюджетами для кампаній, орієнтованих на різні категорії товарів. Наприклад, у клієнта можуть одночасно просуватися 8 груп товарів з різними середніми чеками, відповідно, для просування кожної з них потрібен індивідуальний підхід.
Регулярно збираючи дані про вартість кліка, він може змінювати налаштування та стежити за тим, щоб не було перевищено певну суму. При цьому йому доведеться враховувати, що, наприклад, для просування стоматології у Києві середня вартість кліку у пошуковій рекламі — майже 20 грн, а в КМС — до 10 грн.
Однак якщо результати роботи вас не задовольняють, і ціни на послуги контекстної реклами, на вашу думку, завищені, краще змінити підрядника та пошукати професіоналів, які допоможуть підвищити ефективність РК та збільшити продажі.
Як розрахувати бюджет
Готові поділитися з вами нашим досвідом, щоб ви змогли розрахувати, скільки коштує реклама в Google.
Прогноз бюджету та трафіку для пошукової реклами
Аналіз потенційних витрат на рекламу та оцінку очікуваного трафіку може бути виконаний на основі вибраних ключових слів та ставок. При цьому важливо враховувати не тільки поточні ринкові умови, але й аналізувати минулі результати, взяти до уваги сезонні коливання попиту ту поведінку цільової аудиторії.
Але прогноз таки зробити реально. У розділі статистики Google Ads Keyword Planner можна вказати підібрані ключі та отримати таблицю, де будуть міститися запит, частотність та середня ціна кліка. Якщо помножити частоту на середню вартість та показник клікабельності з попередніх кампаній, можна отримати дані про витрати для майбутніх РК.
Як розрахувати бюджет у КМС
При розрахунку бюджету на медійну рекламу важливо враховувати цілі РК, цільову аудиторію та контекст оголошень. Бюджет може змінюватися залежно від запланованого охоплення, обраної тематики сайту та рекламних форматів.
І тут краще орієнтуватися на результативність, тобто вартість конверсії. Зазвичай це не більше 50-70% від маржі з одного продажу. Далі потрібно порахувати, скільки замовлень компанія готова отримати за певний період, і помножити це число на прийнятну CPA.
Яких результатів можна очікувати від запуску контекстної реклами
Однією з ключових переваг платного просування у пошуку та на інших платформах є підвищення впізнаваності бренду та його продукції серед цільової аудиторії. Ефективно налаштовані кампанії допомагають залучити на сайт якісний трафік, що призводить до збільшення кількості замовлень та продажів.
Контекстна реклама також допомагає швидко привернути увагу до нових товарів чи послуг, акцій та спеціальних пропозицій. При правильному підході та постійній оптимізації PPC-реклама може забезпечити високий ROI (повернення на інвестиції), що робить її одним із найефективніших інструментів у вашому арсеналі цифрового маркетингу.
Скільки коштує послуга налаштування та ведення контекстної реклами Google у нашому агентстві
Ціна на ведення контекстної реклами у нашому агентстві розраховується індивідуально та складається з двох параметрів:
- оплати послуг спеціаліста;
- витрат за проєктом.
Ми завжди можемо збільшити або зменшити обсяг послуг, залежно від вашого бюджету. Для зручності ми створили кілька пакетів для різних стратегій. Виберіть свій варіант і зв'яжіться з нашим співробітником, якщо у вас виникнуть запитання.
На сьогодні у нашому портфелі такі тарифи:
Базовий |
від $600 |
Радимо обирати невеликим компаніям, які просувають обмежену кількість груп товарів |
---|---|---|
Оптимальний |
від $800 |
Підійде для онлайн-магазинів із каталогом стандартного розміру |
Комплексний |
від $1500 |
Рекомендується для великих інтернет-порталів з широким асортиментом |
Ще одна цікава пропозиція від нашої компанії — комплексне розкручування сайту в Google, в якому ви зможете поєднувати платне просування з пошуковою оптимізацією (SEO). Це забезпечить максимальну видимість вебресурсу за найважливішими запитами.
Підхід Elit-Web до налаштування, запуску та ведення контекстної реклами
Головна відмінність нашого агентства — робота під ключ. Ми не маємо стандартного алгоритму, з кожним проєктом працюємо індивідуально та прагнемо досягти тих показників, які були узгоджені з клієнтом на етапі обговорення договору.
Команда Elit-Web глибоко аналізує цільову аудиторію та специфіку бізнесу клієнта, ретельно досліджує поведінку користувачів та ключові слова, щоб створити максимально релевантні та ефективні рекламні кампанії.
Особлива увага приділяється оптимізації ставок, зниженню ціни за клік та підвищенню конверсій, що дозволяє максимально ефективно використовувати бюджет клієнта.
Завдяки постійному моніторингу та коригуванню кампаній наші фахівці досягають стабільних результатів та забезпечують високу віддачу від вкладень. Хочемо наголосити, що вартість ведення контекстної реклами у нашій агенції залежить від обраного вами тарифу.
Висновок
У контекстній рекламі головне — релевантність. Системи аналізують ключові слова, тематику сайту та інші фактори, щоб вибрати найбільш відповідне оголошення для цього середовища. В результаті реклама не здається нав'язливою та приносить реальну користь. Ми вважаємо, що платне просування у пошуку має величезні перспективи, тим більше що ціна на налаштування Google реклами, яку пропонує наша агенція, є доступною для більшості компаній.
FAQ
Що впливає на ціну контекстної реклами?
Бюджет залежить від цілей вашого бізнесу, конкуренції у галузі та обраного типу реклами. Також ціни залежать від якості оголошень та вартості кліку. І, звичайно, що більше трафіку ви хочете отримати, то більший бюджет вам потрібен.
Що таке CTR у контексті?
Click-through rate (CTR) — це показник, що відображає відношення кількості кліків по рекламному оголошенню до загальної кількості показів. Для його збільшення важливо не те, скільки користувачів побачили рекламу, а скільки клацнули на неї.
Як підвищити CTR?
Переконайтеся, що ваша рекламна пропозиція зрозуміла, релевантна та переконлива настільки, щоб привернути увагу користувачів. Експериментуйте з різними форматами оголошень, стилями та CTA, щоб знайти те, що найкраще резонує у цільової аудиторії. Слідкуйте за налаштуваннями таргетингу та аналізуйте ключові запити, видаляючи малоефективні.
Залишіть ваші контактні дані.
Будемо раді обговорити ваш проект!